BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sile2.. menjengahla nye ke blog CiK ZaZa nie..

Rabu, 30 Mac 2011

ape bnda nie!...

huhuuhuhu.. lme kowt aku x wat blog nie,,,,

bkan pa aku mleh glew nk tlis,, memang sgt2,, huhuhu
tpi nk wat.. pe cer la aku nie,,, kuang3...


ari nie memang sonok sbb da 1 ja class.. 2 pon awai pagi..
k x pala,,,
aku x ksah sgt pasai 2..

mai mlam nie mula2 bhagia bb aku kuaq ngan my hubby..
sgt2 bhagia + sonok = the best arg.. hahahah

pas 2 blek2 ja...
aku pon klot nk wat assignment yg prof norlida...
pas 2...
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.

.



.
.
.

.

.
.

.
.

.

.
.
.


.
.

 aku x tw nk kta pa dah...
aku la nie x mw la trasa langsung sgt ngan membe2 nie...

tpi tlongla jgan pjak pala aku...
plezzzz sgt!!!!!!!...
aku nie kqa abeh dah bek nie..
awat nk ka aku wat perangai setan aku blek!!!!!!...
ckop2 la msa skol aku wat pangai 2..
x maw dah....


aku dah azam x mw dah terasa tpi,,,,,
plezzzla  ----------------------------...

aku dahla x siap lgi presentation 2,,,
nie bkn maknaya aku x mw kuaq ngan ampa oitzzz,,,
aku tw mesti ampa kata aku keje kuaq ngan pkwe ja...
x mw kuaq ngan ampa...
bkn x mw kuaq..
time nk kuaq 2 x kne.......
ampa x pala wat dh abeh presentation 2 ngan report..
+ dah stady analytical lagi.... walaupon sket..
tpi dah sntoh dah..
pas2 bleh plak wat ayat sdyh kt aku...

aku tw la aku nie dah tggal die dah sowang r2..
x yahla dok wat ayat sdeyh...

msa soh wat keje..
smua bgi yg pyah2 kt aku,,,
da ka aku bgi ayat2 sdeyh yg menunjukkan ang qasa besalah,,,...
bkn nk mengugkit..
tpi agk2 la sket nk wat ayat 2...

x yah la bgi aku qasa serba slah sgat...
aku pon da perasaan gak weyh...
aku bkan haiwan weyh!!!!!..
sdeyh arg aku cam nie,,,,

x pala,,,]
aku tahn weyh..
tahan sbb aku x mwla kta gadoh...
kta dah lma dah kwan,,
walaupon 1 ja...
tpi aku dah qsa rapat  dah ngan die...
tpi tlongla,,
respect aku sket...

aku nie dgan x mlu bleh plak p smuka ngan ang...
p tye blek,
tgok2 cam nie ang wat aku???????/
pa die weyh...

x pala..
sbaq2...
aku doa moga allah tgkatkan lgi kesabaran aku nie...


ya allh tlongla bn2 aku ya allah....
tgkat kesabaranku dalam menghadapi sgala ujian mu...
mybe aku qasa niela ujian aku kan...
ye la kan....
bla kita qapat 2 mesti da gak ujian die.. xpa2,, 
aku sabaq... sabarya izzah..
chaiyoooooook2...



0 ulasan: